16 Nisan 2010 Cuma

Munich loves you

Bikaç günlük yağmurdan sonra bugün güneş parlamaya, hava ısınmaya başladı ve ben eve yeni aldığım bisikletimle Münih sokaklarında dolaşarak geldim. Şu an daha büyük bi mutluluk düşünemiyorum :)

Dün ben merdivenlerden inerken kapısını kapatmak üzere olan ama beni farkedince kapıyı geri açıp "Guten Morgen" diye gülümseyen teyzeye de bu vesileyle sevgilerimi yolluyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder