Bikaç günlük yağmurdan sonra bugün güneş parlamaya, hava ısınmaya başladı ve ben eve yeni aldığım bisikletimle Münih sokaklarında dolaşarak geldim. Şu an daha büyük bi mutluluk düşünemiyorum :)
Dün ben merdivenlerden inerken kapısını kapatmak üzere olan ama beni farkedince kapıyı geri açıp "Guten Morgen" diye gülümseyen teyzeye de bu vesileyle sevgilerimi yolluyorum!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder